Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen © 2017 GH.
20171113
Reacties zijn altijd welkom via Contactformulier of e-mail info@fotostichtingdiessen.nl of facebook of via telefoonnummer 013 5042413.
FOTORUBRIEK nr. 1021
In de grote verzameling foto’s van Fotostichting Diessen zit een map van de vroegere Heilig Hart meisjesschool aan de Molenstraat uit de jaren ’60 van de vorige eeuw. Onderstaande foto komt daar ook uit. Het is een kleine groep van een meisjesschoolklas, gefotografeerd, vermoedelijk in 1967, op het grasveld tussen de nieuwe school (gebouwd in 1958) en de oude.
Familie Vingerhoets-van Laarhoven van het Pannenhuis rond 1925.
Jubileumfeest
Onze Fotostichting viert komend weekend haar 25-jarig jubileum met een bijeenkomst op zondag 19 november a.s. in Hercules. Vanaf 11.00 uur is een tentoonstelling ‘Oud en  nieuw’ te bezichtigen in de theaterzaal. Vanaf 13.30 uur is er een feestelijk programma, waarin een viertal vroegere Diessense dorpsfiguren tot leven komen. Tevens verricht burgemeester Palmen de prijsuitreiking van de Diesselfiewedstrijd. De  muzikale omlijsting wordt verzorgd door de bekende entertainers Gerard Korthout en Pieter van der Kleij. De entree is gratis.
In ieder huis in Diessen, Haghorst en Baarschot is onlangs Hers en geens dur Diessen deel 25 gratis bezorgd. Dit was mogelijk door sponsoring van een aantal ‘Vrienden van de Fotostichting’, waardoor een groot gedeelte van de drukkosten betaald kon worden. De eerdere deeltjes 1 tot en met 24 zijn vanaf 20 november à € 8,50 te koop bij de HEB!, bij boekhandel Peter Swaanen in Hilvarenbeek en bij Ad van Doormaal, Kerkstraat 15. Deel 25 kost € 2,50.
Fotostichting Diessen
Gedeelte van een meisjesschoolklas van de H. Hart meisjesschool te Diessen, omstreeks 1967.

V.l.n.r. Annie van den Heuvel - Marian Plasmans - Diny van Dijck - Resie van Gils - Toos Vugts - Marina Schepens - Elly Smetsers - Diny Broeders - Francis Vugts - Francien de Laat (?) - José Nooijens - Ans van Riel.