FOTORUBRIEK nr. 1091
De kleuterklasfoto van juf Marlies Hordijk uit september 1982. Rechts op de achtergrond zien we het zustersklooster, dat in 1986 gesloopt werd om plaats te maken voor de Eenhoorn. Links een noodlokaal dat gebruikt werd als kleuterklas. Bij het begin van het nieuwe schooljaar zette Gust de Vries, die een paar maanden eerder in mei 1982 afscheid had genomen als conciλrge op deze school, alle klassen op de foto.
Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen © 2020 GH.
20200809
Reacties zijn altijd welkom via Contactformulier of e-mail info@fotostichtingdiessen.nl of facebook of via telefoonnummer 013 5042413.
Cadeautip:

Kleuterklas Willibrordusschool Diessen van juf Marlies Hordijk, september 1982.

Achteraan v.l.n.r. juf Marlies Hordijk – Suzan van Dijck  - Nikkie Gielen – Anton Kroot – Brechtje van der Sande – Ivo Liebregts – Thomas Pels – Bas van Riel – Thιrθse van Nunen – Marco Hems.

Middelste rij v.l.n.r. Lizan van Dorst – Francien Hendriks – Paul van der Sande – Suzan van Beurden? – Patricia Hendrikx – Jurgen van Beurden – Esther Romme – Ingrid Schilders – Esther Plasmans – Tonny Vugts.

Vooraan v.l.n.r. ??? – Bart de Jong – Lotje Houtepen – Inge Schepens – Paul van Laarhoven – Jurgen van Eijk – Noortje Schoenmaker – Bram Lagendijk – Niels Wagenmakers – Yvonne van Gestel – Bas Vennix.