FOTORUBRIEK nr. 1090
Dit jaar, 2020, zou de Beekse Wandelvierdaagse voor de 60e keer plaatsvinden. Vanwege de coronacrisis kon die echter dit jaar niet doorgaan. Bijgaande foto dateert van een van de eerste edities in augustus 1962 toen men in één van de etappes Diessen aandeed.
Toen de stoet de Sparwinkel van Gust de Vries in de Willibrordussstraat passeerde, glipte Gust even naar buiten om zijn deelnemende dochters en zoon op de foto te zetten. Hier zien we de groep van zijn zoon Jan, die met een aantal Diessense leeftijdgenoten, vermoedelijk een elftal van RKDSV, meeliep. Niet alle jongens zijn duidelijk herkenbaar. Misschien herkent iemand zichzelf nog? Reageer dan via onderstaand contactadres.
Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen © 2020 GH.
20200711
Reacties zijn altijd welkom via Contactformulier of e-mail info@fotostichtingdiessen.nl of facebook of via telefoonnummer 013 5042413.
Cadeautip:

Diessense jongensgroep passeert de Willibrordusstraat tijdens de Hilvarenbeekse Wandelvierdaagse  in augustus 1962.

V.l.n.r. Gerard van Dijck - ? - ? - ? - ? – Jan de Vries (met bril) – Peter van Gestel H.z. - ? - ? – Edy van Spreeuwel (met bril) - ? – Frans v.d. Hamsvoord - Frans Schilders M.z. – Harrie van Nieuwkuijk – Jan van Korven. De man op de achtergrond met de witte armband is vermoedelijk een leider uit Hilvarenbeek.