Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen 2018 GH.
20181009
Reacties zijn altijd welkom via Contactformulier of e-mail info@fotostichtingdiessen.nl of facebook of via telefoonnummer 013 5042413.
FOTORUBRIEK nr. 1044
Vermoedelijk dateert deze Diessense jongensschoolfoto van de vijfde (of zesde) klas van het schooljaar 1968/69, het laatste jaar van de jongensschool, want een jaar later, vanaf september 1969, werden de jongens- en meisjesschool gemengd. Helaas is de foto niet erg scherp, zodat we niet alle jongens kunnen herkennen. Misschien weten lezers zelf nog dat ze op deze foto staan. Reacties zijn welkom via onderstaande adressen.
Vijfde of zesde klas van de Willibrordus(jongens)school te Diessen, schooljaar 1968/69.
Cadeautip:
We herkennen in de achterste rij v.l.n.r. ? - Wim van Gijsel? - Alexander Robben - Jack van Doormaal Sjefz. - Wil van Strijdhoven - ? - Henk v.d. Wouw - Gerard  Bouwman - Sjef Beekman - Ad Vingerhoets H.z.
Onderaan v.l.n.r. ? - ? -  Ad van Korven Ant.z. - Ton Schepens W.z. (met bril) - ? - Wido Spaninks - Toin Vingerhoets? - Jan van Gorkum - Berry van Eeten? - Frans van Gestel H.z. - Sjef v.d. Hout - Kees v.d. Meijdenberg? - ? .