FOTORUBRIEK nr. 1101
Namens Stichting Erfgoed Diessen van harte een goed en gezond 2021 toegewenst. Bijgaande foto is gemaakt bij de viering van het 25-jarig bestaan van RKDSV in 1959. Een aantal leden van de voetbalvereniging RKDSV en van de korfbalclub DSV hadden zich voor de gelegenheid verkleed. In het standaardfotoboek ‘wat Dies… meer zij’, uitgegeven in 1990 en helaas uitverkocht, staat op pag. 143 een gelijksoortige foto met veelal dezelfde personen.
Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen © 2021 GH.
20210102
Reageren op deze rubriek kan via info@erfgoeddiessen.nl via Facebook of via telefoonnummer 504 2413.
Cadeautip:

Gekostumeerde voetballers en korfbalsters bij het 25-jarig bestaan van RKDSV in 1959.

V.l.n.r. Riet de Vries – Riet van Hees – Nellie Heuvelmans – Jan Spieringhs – Jan van den Hout – ? (gehurkt met zonnebril en hoed) - Berdie Heuvelmans -Mien Heuvelmans? – Nellie Spieringhs – Toos Smolders – Co Vugts ( gehurkt met masker) – Jan van Wetten (knecht van bakker Peeters) als burgemeester – Wout van Hees? - ?.