Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen © 2019 GH.
20190714
Reacties zijn altijd welkom via Contactformulier of e-mail info@fotostichtingdiessen.nl of facebook of via telefoonnummer 013 5042413.
FOTORUBRIEK nr. 1064
Van de nabestaanden van burgemeester Goswinus J.H. Otjens, die van 1960 tot 1973 burgemeester van Diessen was, kregen we drie foto-albums vol met foto’s en krantenknipsels uit diens ambtsperiode geschonken. Daaruit komt bijgaande foto, genomen door foto-journalist M. v. Eijndhoven uit Tilburg, bij de installatie van Otjens tot burgemeester van Diessen op 12 maart 1960 in de raadszaal van het gemeentehuis aan de Willibrordusstraaat. Nadat loco-burgemeester Tinus Roozen (in het midden zittend met lintje) hem de ambtsketen  had omgehangen hield de nieuwbakken burgemeester zijn eerste toespraak.
Cadeautip:
Van links naar rechts zien we achter de tafel: eerste ambtenaar Kees de Loos - ? - mevr. N. Otjens-van der Sluijs - burgemeester Goswinus Otjens - Tinus Roozen - Janus Heuvelmans - Harrie van Riel - Jo Timmermans. Links zitten de kinderen Otjens en familie en rechts de andere genodigden.
Burgemeester Goswinus Otjens (burgemeester van Diessen van 1960 tot 1973) houdt zijn eerste toespraak na zijn installatie tot burgemeester in de raadszaal van het gemeentehuis aan de Willibrordusstraat.