Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen 2017 GH.
20180108
Reacties zijn altijd welkom via Contactformulier of e-mail info@fotostichtingdiessen.nl of facebook of via telefoonnummer 013 5042413.
FOTORUBRIEK nr. 1025
Van deze foto weten we maar heel weinig. Achterop de foto staat dat het een reproductie uit 1977 is van Gust de Vries, onze Diessense fotoleverancier. Gust heeft dus niet de originele foto gemaakt. We kregen hem toegestuurd via drukkerij De Jong en de Hilverbode. Omdat hij dus indirect afkomstig is van Gust, zou de foto uit Diessen kunnen komen. Is er iemand van de lezers die deze foto of misschien mensen erop herkent? Reageer dan via onderstaand e-mailadres of telefoonnummer.

Onbekende foto uit de jaren 50 of 60, in 1977 door Gust de Vries gereproduceerd.