FOTORUBRIEK nr. 1098
Het is al weer een aantal jaren geleden dat er op het Wilhelminakanaal geschaatst kon worden. Eind jaren 50 van de vorige eeuw was dit het geval. Sjef Verhoeven van KKKH (Kommissie Kleine Kern Haghorst) stuurde ons deze bijzondere foto van een dichtgevroren en besneeuwd kanaal met schaatsende jongelui uit Haghorst.
Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen 2020 GH.
20201115
Reacties zijn altijd welkom via WWW.ERFGOEDDIESSEN.NL of facebook of via telefoonnummer 013 5042413.
Cadeautip:

IJspret op het Wilhelminakanaal te Haghorst eind jaren 50.

V.l.n.r. Piet de Wit Driek de Wit Piet Schoenmakers onbekende jongen bij de palen Jo Stokkermans (met witte das) Jo Schellekens onbekend meisje bij de palen - Riet Thomassen Jo de Wit Sjan Stokkermans (achteraan) Sien v.d. Laar - ? Cor Donkers - ? .

Geweldige videopresentatie van Hers en geens dur Diessen deel 28

Ieder jaar omstreeks half november is de presentatie van Hers en geens dur Diessen een gebeuren in Hercules dat veel mensen trekt. Omdat een live presentatie vanwege de coronapandemie dit jaar niet mogelijk was, had de redactie gekozen voor een digitale presentatie. Vele volgers van onze stichting zaten op zondag 15 november j.l. vanaf 12:00 uur achter hun social media scherm om te kijken en te luisteren naar de videopresentatie van de nieuwe Hers en geens dur Diessen deel 28. Zij kregen een uitgebreid programma voorgeschoteld, professioneel geregisseerd door mede-eindredacteur Ad van Korven, waarin alle hoofdstukken van het boek aan bod kwamen. Hoogtepunt van de uitzending was de uitreiking van het eerste exemplaar aan Henk Baars door oud-wereldkampioen veldrijden Richard Groenendaal. Voor degenen die het gemist hebben: op onze site www.erfgoeddiessen.nl is onder VIDEO de presentatie nog helemaal te zien. Mocht u het boekje willen aanschaffen: bij de HEB! in Diessen en bij boekhandel Peter Swaanen in Hilvarenbeek is het 8,50 verkrijgbaar. De andere boekuitgaven van onze stichting zijn ook nog verkrijgbaar. Ze zijn tevens in de Webshop van onze site te bestellen.