Wie komt ons team versterken?
Zondag 19 november zijn vele dorpsgenoten en mensen van elders aanwezig geweest bij de jubileumbijeenkomst van de Fotostichting Diessen. De Fotostichting bestaat 25 jaar, deel 25 van Hers en geens dur Diessen is verschenen en eerder dit jaar is de 1000e Fotorubriek gepubliceerd.
Aan het begin van de bijeenkomst bleek dat er nog een vierde jubileum te vieren was: voorzitter Ad van Doormaal en penningmeester Wil Vennix werden door hun collega-bestuursleden verrast met een boeket omdat ze allebei al vanaf het begin bestuurslid zijn. Bovendien vormen Ad en Wil samen ook al 25 jaar de redactie van Hers en geens.
Hun lange verbondenheid aan de Fotostichting bewijst hoe leuk dit werk is. Wie heeft er ook interesse in de geschiedenis en alles wat er speelt in onze Haghorst, Baarschot en Diessen? Wie vindt het leuk om met foto's en fotografie bezig te zijn of misschien wel met films en video's? Wie heeft er verstand van ICT en/of nieuwe media? Informeer gerust vrijblijvend bij een bestuurslid, dan kan je horen wat we doen en wat je kan bijdragen.