Diesselfie-wedstrijd
De mooiste, gekste, origineelste of meest ontroerende Diesselfie
Wat? Een Diesel-fie? Nee! Een Dies-selfie ofwel een Diessense selfie! Doe mee aan de enige echte Diesselfie-wedstrijd ter gelegenheid van het jubileumjaar van de Fotostichting Diessen. Moeilijk is het niet: m
aak een of meer selfies met een link met Diessen, Haghorst of Baarschot. Van 10 juni tot 30 september 2017 kan iedereen maximaal 5 selfies uploaden. Een deskundige jury beoordeelt de ingezonden Diesselfies en kiest 10 nominaties, die in deel 25 van Hers en geens dur Diessen worden gepubliceerd. De uiteindelijke winnaars worden bepaald door een combinatie van het juryoordeel en de uitgebrachte likes.
Wat kan je winnen?
Voor de winnaar is een Smartphone beschikbaar gesteld door Expert van Velthoven. Twee jeugdgroepen waar de beste jeugdselfies uit voortkomen krijgen een waardebon, goed voor friet en een snack voor 15 personen.
De selfies van de 10 genomineerden worden afgedrukt in deel 25 van Hers en geens dur Diessen, dat eind 2017 in een oplage van 2.000 exemplaren gratis huis-aan-huis zal worden verspreid in heel Baarschot, Haghorst en Diessen. Eeuwige roem is dus verzekerd!
Kijk voor meedoen en meer actuele informatie op de facebookpagina van de Diesselfie-wedstrijd  of ga direct naar de
Diesselfies.